måndag, juni 11, 2012

Glimtar av en söndag





Igår kväll lämnade jag man och barn i Brooklyn och åkte till Manhattan och gick till meatpack district och svirade med min bror och mina kusiner. Eller ja, svirade och svirade. Vi åt mat och drack drinkar "på ställen utan dunka-dunka, för vi är typ trettio allihop nu, vi pallar inte sånt". Kändes ändå som svir. Mmm... svir.

Idag har jag varit trött. Det kanske kan finnas ett samband, slår det mig. Men jag orkade hänga i prospect park! Och jag orkade äta frusen yoghurt! I parken fanns det asmycket folk. Bland annat en tjej som kunde göra jetestora såpbubblor, och en till mig närstående liten kille som kunde jaga dem.

Imorgon ska vi se på fotboll över internet, och då jeflar vill det till att anslutningen funkar bättre än den gör just nu, för annars kommer stolar att kastas och svordomar slungas, och det vill vi väl inte? Nä, vi vill ju inte det.

3 kommentarer:

Sara sa...

Haha, jag hade blivit förbannad om jag inte hade kunnat titta på EM så jag kan förstå känslan ;)

tmw sa...

Nog borde ni kunna hitta nåt ställe som visar matcherna på riktig tv?

Googlade lite: http://www.huffingtonpost.com/2012/06/06/uefa-euro-2012-new-york-city-bars-to-watch-the-games_n_1572168.html

Anonym sa...

Missa inte High Line Park när ni åker bort till Meatpacking nästa gång. Väldigt fin och annorlunda park:-)
Jenny som just vart i NY