torsdag, juni 14, 2012

Glimtar av en onsdag


Innan och efter sjukstugebesöket gick vi omkring i Chelsea, och på/i High line park idag. Lätt en av de bästa grejerna vi gjort hittills den här semestern. Dels pga coolt med en park som går ovanför mark (längs med ett gammalt tågspår) och dels pga shitloads med snygga gamla industribyggnader att titta på. Plus också för inga bilar, så att samtliga i sällskapet kunde härja fritt. Sedan fick jag äntligen äta en donut också. Man kan liksom inte vara i USA i en månad och låta bli, det har kungen sagt.

6 kommentarer:

Cia sa...

åh! High Line Park aka "springparken" som den döptes av vår 3-åring när vi var i NY i julas. Mycket, mycket bra ställe för små i NY :)

Iktoro sa...

Åh...nu blir jag sugen på donuts.

kerstinm sa...

Försök med en sour creme donut om dom har det, dom är bäst!

Lisa sa...

Åh Highland park är typ min dröm att åka till! Pluggar till landskapsarkitekt och de pratar ofta om den parken på föreläsningarna! Sjukt kul att se bilder från era dagar i New York- får världens ressug!!

Anonym sa...

Å nu blev jag oxå sugen på donuts. Krisåy cream donuts varcde bästa om jag minns rätt. Med vit frosting på. Mmmmums

Karin sa...

Ursäkta men vad har du för kamera? Supersuperfina bilder. Och btw lyllo er att vara i NY.