tisdag, juni 05, 2012

Glimtar av en måndag





Först regnade det, så då gick åkte vi till Museum of Natural History. Där fanns det jetemånga dinosaurieskelett. Sedan regnade det inte, så då gick vi till Central Park. Där fanns det jetemånga ekorrar. I ett träd såg Rufus tre (3) stycken samtidigt. Det tyckte han var fräckt. Sedan sprang vi omkring där lite och skrämde fåglar. Och sedan åkte vi hem och beställde hem sushi. Svante har fått jetemånga myggbett i ansiktet, så det ser ut som om vi misshandlat honom, men det har vi inte, vi har varit jetesnälla mot honom och till exempel lärt honom säga det mycket viktiga ordet "kaka". Det är lite synd att vi är så trötta hela tiden. Godnatt.

8 kommentarer:

mor Lena sa...

Och när får man se om lägenheten är det ni trodde? Jag vill se hur ni boooor!!

Siri sa...

Jag kunde för mitt liv inte förstå varför du satt och bloggade klockan 03:12.
Sedan föll poletten ner.

Fiffigt, det där med tidsskillnad.

Sofie sa...

Jag är så GLAD att jag hittat din blogg. Älskar att följa den!!! Tack!

cecilia sa...

Åh! New York!
När ni inte står ut med tunnelbanan längre:
Brooklyn Botanic Garden. Paradiset.
http://www.bbg.org/

Annelie sa...

Vilka härliga bilder!! Och vad roligt att få följa dig även över det stora blå! Nu vill jag också (ännu mer!) /en som också alltid velat åka till staterna men inte varit där (än!)

Maria sa...

Kaka är bra att kunna. Speciellt om man är ett litet kakmonster! =)

Johanna sa...

Alltså, älskar ju din blogg i vanliga fall, men nu NUUU. Snälla skriv mer. Fiffan vad hela den där newyork-månaden låter briljant.

Uppochhoppa sa...

Jamenjustja! Ni är ju i freakin' NYC. undrar om det innebär att jag måste kolla in här oftare elle rom jag helt ska låta bli på grund av avundsjukeanfall?

FINt är det. I NYC.