söndag, juni 10

Glimtar av en lördag





Igår var det matmarknaden Smorgasburg i Williamsburg, och vi hängde där och köpte goda grejer. Allt fanns i miniformat. Miniburgare. Minicupcakes. Minitacos. Det var gulligt. Och gott. Sedan gick Gustav på rundtur på Brooklyn Brewery, och jag gick på rundtur i Williamsburg med två trötta barn. Det var varmt. Men fint. Williamsburg ligger hittills etta på min lista över områden i den här staden. Där kan jag tänka mig att bo sen i ett annat liv. Nu vet ni det! Hej då.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Alltså, ni har ju hittat på årets coolaste semester. Den verkar så himla bra. Vill nu skaffa två ungar och göra en likadan!

tina sa...

Åh vad fint! Jag vill också ha rabarber- och jordgubbsdricka och randiga suggrör och minimat.

Maria Abrahamsson sa...

oooh, ni måste gå till The chocolate room, 86, 5th Ave i Brooklyn! Förutom fantastisk choklad, och glass, och diverse annat som tex beer float (som är godare än man kan tro).

Maria Abrahamsson sa...

http://thechocolateroombrooklyn.com/