lördag, juni 16, 2012

Glimtar av en fredag

Hela den här dagen har egentligen gått åt till att ladda inför fotboll, se fotboll och deppa efter fotboll, men nu talar vi inte mer om det, för jag blir på så dåligt humör. Vi har åkt karusell i Prospect Park också! Det var fint. Och igår kväll såg vi president Obama i West Village, när han åkte hem efter att ha varit på party hos Sarah Jessica Parker. Tänk om min lillasyster kändisspanaren hade varit med då! Hennes huvud hade väl exploderat av upphetsningen.

6 kommentarer:

mor Lena sa...

Fotboll...suck! Men man kan tänka så här: Jag älskar Olof Mellberg!!

Per A sa...

Spontansprängning vid kändisspotting börjar bli så vanligt att det snart räknas som folksjukdom

Anonym sa...

Vilken otroligt härlig blogg. Jag har precis börjat blogga om barn och ungdsomsböcker så surfade jag runt och såg hur otroligt många som gör det. Verkligen kul faktiskt.

Min blogg heter: http://bokensbarn.blogg.se/

Lillmesen sa...

Eh.. öööhh.. eeeh.. Kan inte komma på något vettigt att skriva pga sprängt huvud. MY GOD!!

Johanna sa...

Eeh va? Ni bara "åker till USA några veckor på semester" och bara "SER OBAMA!"

Sjukt coolt faktiskt.

Susanne sa...

Det pratades om dem på radion idag. Obama och Sarah. Att han är en sån som vill umgås med kändisar för att samla poäng hos folket. De kallar honom för en kändispresident. Och jag ba "Kom med nya grejer tack. Att han umgås med Sarah har jag vetat länge".
Det är tur att man kan läsa nyheter i så många bra bloggar.