måndag, maj 28

Precis vad jag behövde

Idag jobbar jag min näst sista dag på cirka sextusenfemhundratrettiosjutton veckor. Förutom att det betyder att jag alldeles strax ska vara ledig sextusenfemhundratrettiosjutton veckor (yej!), så innebär det också att jag har cirka sextusenfemhundratrettiosjutton saker att hinna göra klart inför denna ledighet (bu!). På två dagar.

Vill ni veta hur mitt skratt lät när internet slutade funka på kontoret i morse, och Comhems besked var att det låg nere i hela huset av "oklar anledning"? Så här lät det: Hysteriskt.

Om ni ursäktar mig lite nu så ska jag lägga mig och autistvagga under skrivbordet en stund.

Hörs sen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tattalle liten!!

britta bloggar sa...

åh, oklar anledning - underbart!

lisen sa...

lisa! jag grät idag när jag läste det där sorgliga i din bok. sen lagade jag mangowraps. tack! :)