fredag, maj 11, 2012

Nedräkningen har börjat

Jaha, nähä, här sitter jag på torpet och laddar mentalt för födelsedag. Det är, uppskattningsvis, cirka EN TIMME tills jag fyller år. Känner ni peppen?

Jag ska få tårta med kiwi och jordgubbar på. Av Rufus. Jag försökte försynt önska mig en med blåbär, men där gick jag bet. Tydligen är det inte den som fyller år som bestämmer sånt, utan Rufus. Där ser man.

Natti natt!

Jag förväntar mig skönsång och fanfarer på sängkanten framåt gryningen, okej? Okej.

18 kommentarer:

Per A sa...

Grattis!

Emmy sa...

Grattis bästa Lisa!!!

Jessica sa...

Hurra på födelsedagen!

Anna sa...

Massa grattis från Tokyo!!

Helena sa...

Grattis Lisa!

AnnaWK sa...

HURRA HURRA på din födelsedag!!

yllet sa...

grattis! jordgubbar och kiwi är ju gott det med.

HejhejSara sa...

Grattis Lisa!

Anonym sa...

Grattis!
Helené

Katta Kvack sa...

GRATTIS!

Malin W sa...

Grattis på födelsedagen!

Bjarbapappa sa...

Hör du kören av gratulationer från din gamla hemmaplan?
Granarna bokstavligt bugar sig norrut idag och sveper iväg ett samstämmigt GRATTIS!!!!!

Olga sa...

Grattis! Du och Kaja har samma födelsedag=en fin och bra dag!

Malou sa...

Jag sjunger HÖGT...kan du höra mej??
Hoppas att du får en fantastisk dag!
"Bursdagsklemmer fra Norge"

Kära Syster sa...

Grattis på födelsedaaagen!

/Anna

Anonym sa...

Gratulationer! /trogen läsare

Andra intryck sa...

Stort grattis!

Fullkomligt ologiskt sa...

Grattis!