lördag, maj 26, 2012

I'm alive! Godnatt.

Det blev ett fint KP-kalas, det blev det faktiskt. Barnen gjorde pins för brinnande livet, pysslade ihop födelsedagshälsningar till tidningen, rev av dansnummer på den öppna scenen, åt popcorn, gick tipspromenad, fick autografer, ställde sina Kropp & Knopp-frågor direkt till experten, deltog i tecknarskolor och var glada. Själv är jag trött nu. Men jag överlevde! Det trodde jag knappt i torsdags när vi höll på med förberedelserna och det var en ziljard saker kvar att fixa och inga dagar kvar att fixa dem på.

Och jag fick dessutom vara KP-Lisa för en dag igen. Det är verkligen inte fy skam.

6 kommentarer:

B sa...

Hej Lisa! Vilken typ av telefon har du? Och vilken färg? :)

Beate sa...

Hej!

Detta har inget som helst med ovanstående inlägg att göra, men det spelar ingen roll -jag bara måste skriva.
Jag läste nämligen klart din underbaaaaara bok Allt jag säger sant för två minuter sedan. Och du, du har skrivit en fantastiskt underbar och ultrabra bok! Jag ville absolut inte att den skulle ta slut. Någonsin.

En underbar bok med stort U är vad du har skrivit. :)

Ha det bra!

Lisa sa...

Hur så, B? En iphone, med rött skal.

Lisa sa...

Och Beate! TACK!

Anonym sa...

Hur många kom på KP-dagen då? *nyfiken*

Nora sa...

Jag undrar... jobbar/jobbade du på KP innan? :)
(Ny läsare)

Åhh jag vill också bli författare när jag blir stor! :D