tisdag, april 24, 2012

Världsbokveckan

Okej, jag bloggar dåligt. Men jag är ett litet flitigt bi när det kommer till bokrelaterade grejer den här veckan, det får man ändå ge mig. Igår var jag i Viby, Sollentuna och pratade med sjuor. Idag är jag på ett tåg på väg till Bollnäs för att prata på biblioteket där. Och på torsdag kväll ska jag prata på Akademibokhandeln City i Stockholm. Vem som helst får komma! Både till Bollnäsbiblioteket (klockan 14.00 idag) och till Akademibokhandeln i Stockholm (klockan 17.00 på torsdag). Gör det, bara!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här har du något att blogga om vettja:
http://unicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj

Janina sa...

Hej Lisa! Du har väl inte missat att din fina bok har fått en bra recension i SvD idag?

Lisa sa...

Hej Janina! Tack för tips, hade inte missat, slog upp till morgonkaffet och blev mkt mkt glad.