onsdag, april 18, 2012

Träningstestet, uppföljaren.

Nä, jag har inte ont i huvudet! DET FUNKAR! Eller så är det för att jag inte sprang, utan bara stod på en sådan där... annan maskin idag. (Dagens uppenbarelse: De andra maskinerna har tv inbyggd. Man kan alltså se på tv samtidigt som man tränar. Alltså, ursäkta mig, men VARFÖR HAR NI INTE SAGT NÅGOT OM DET INNAN?!? Man får alltså först se på tv när man tränar, och sedan äta chips efteråt. Fan-freaking-tas-tiskt!) Jag härleder hur som helst den där huvudvärken till spring mestadels. Tänker att det är för att huvudet skakar så mycket när man springer, att man liksom släpper lös huvudvärken där inne så den skramlar runt och får lavinstorlek.

Det märks att jag kan mycket om medicin och sånt, va?

6 kommentarer:

Bara Sara sa...

Ett riktigt proffs!!

kerstinm sa...

Kanske det var att ditt huvud inte ville guppa så mycket! Men chips lär inte hjälpa du..

Lovisa sa...

Vi berättar bara sådant för folk som faktiskt besöker gymmet. Nästa steg är den hemliga hälsningen och uniform (dvs gym-kläder).

Med vänliga hälsningar, gym-maffian

Frida sa...

Hahahaha! Du är så himla rolig! Älskar att läsa din blogg.

Anonym sa...

åh Juno in my <3 !

Anonym sa...

älskar frågor och svar och sånt, så kul! :)