söndag, april 29, 2012

Glimtar av en lördag







7 kommentarer:

Bara Sara sa...

Jag ser ni sjunger om Krokodilen i Bilen. Min dotters favorit också. Flöh hem frpn Turkiet inatt, då sjöng vi den kanske 500 gånger...

Anonym sa...

jag är grymt imponerad! Vilket välordnat plastskåp! IMin platsskåp är granne med Kaos...

evelina sa...

gud vad stor rufus har blivit! han är ju inte längre en knubbig bebis, utan ett barn. shit. varje gång du skriver en konversation er emellan så ser jag en liten knodd framför mig, inte ett barn!! är i chocktillstånd.

krokodilla sa...

Jag får lust att grina när jag ser att det finns ställen där det är vår. Om jag skulle ta bild av mina skor så där så blir det alldeles grått och tråkigt pga smutsig snö. Ibland undrar man vad sjutton man tänkte på när man flyttade.

Livet sa...

Mysiga vårbilder

Akan-Kakan sa...

Iiihh! Fick akut landet-längtan nu. Småländsk landsbygd är onekligen fin som snus!

turez sa...

Härliga bilder särskilt med alla bunkar över hela golvet och den misstänkte mitt i smeten ;)