söndag, februari 19, 2012

Glimtar av en vecka




En rolig sak med att ha upptäckt Camera + och Instagram i iPhonen är att jag lätt kan ta bilder under dagen, och gör det också. En tråkig sak med att ha upptäckt Camera + och Instagram i iPhonen är att jag helt glömt bort att jag äger en annan kamera, och därmed slutat ta bilder med den. Men, men. Det kanske är en fas. Snart kanske jag hittar balans.

Den uppmärksamme bloggläsaren kan i alla fall notera att jag under veckan som gått har pussat på en nyvaken bebis, läst pixiböcker om djur, sett en halv häst gå förbi i aspuddsparken, stiftat bekantskap med ett turkost brädgolv, byggt ett torn av pannkakkor, samt väntat på tunnelbanan i Liljeholmen.

Kändes viktigt att ni fick veta.

9 kommentarer:

Marika sa...

Väskan var mycket fin!

Siri sa...

Jag drömde om dig i natt. Eller jag drömde snarare om ditt namn på white boarden i skolan. "Föreläsning med Lisa Bjärbo 15:10" stod det. Tyvärr så vaknade jag innan klockan hann slå så mycket. Jäkla oflyt.

Kändes viktigt att du fick veta.

Ina sa...

Jättefina bilder som alltid! Undrar om du har möjlighet att dela upp inläggen i kategorier? Kanske en veckans vego, när man snabbt måste ha matinspiration, eller en inredning när man går under i sitt eget renoveringskaos, eller en glimtar när man behöver inspiration i största allmänhet. Och boktips, glöm inte den :). Kram!

Monnah sa...

Finfint! Min älskade kamera gör inte riktigt sitt, så när jag nu bytt till en iPhone är jag mest bara glad över att kunna ta bilder igen överhuvudtaget. :)

Anonym sa...

Och babyn är mycket fin!

Karin sa...

Fina bilder!
vad heter du på Instagram?

Mya sa...

Camera + ? Känner att jag missat ngt. Använder du den ist för vanliga kameran?

Lisa sa...

Ja, Mya, JA! Köp den för 15 spänn, så sjukt värt pengarna. En mycket bättre kamera och roliga filter.

Karin! Heter "onekligen" på Instagram.

Mia sa...

Jag måste tyvärr berätta för dig att den här fasen fortsätter i alal evighet. Min systemkamera sover törnrosasömn sen jag fick min iphone och laddade ner kameraappar. Ledsen att behöva meddela dig det.