tisdag, januari 17, 2012

Hoppas vi kan uppföra oss

Det är en stor dag idag, people! Kanske ni inte visste, men det gör inget, för nu talar jag ju om det för er. Anledningen till uppståndelsen är att Rufus ska på sitt livs första efter-dagis-playdate hos en dagispolare. Fattar ni? Han ska leka. Med en kompis. Det kommer nästan tårar när jag tänker på det, gud vad stor han blivit, etc, etc, etc. För säkerhets skull ska jag och Svante följa med också. Svante ska leka med bebisen i familjen, och jag ska le... förlåt, umgås med mamman i familjen.

Känns mycket, mycket spännande! Bland annat för att jag aldrig varit i en villa i Mälarhöjden förut. Tror ni de har hela huset fyllt av fina brädgolv? Kanske, va? Förmodligen, rent av?

*djupandas lugnande och påminner mig själv om att jag älskar vår hyreslägenhet, samt att det inte är speciellt klädsamt med avundsjuka*

Vi får se lite hur det går det här, känner jag.

Hörs sen!

6 kommentarer:

Jenny S sa...

Såg precis att Palatset gått i konkurs(!). Hur kommer det nu gå för dig och din kontorsplats?

Kära Syster sa...

Och där (!) var brädgolven tillbaka i matchen. Tack för det, då behöver du kanske inte svara på den delen i min fråga:)

/Anna

kicki sa...

Ha ha ha ha låter härligt

Johanna sa...

Hahaha, lycka till! :)

Malin C sa...

Haha,hoppas att det gick bra=)

Josefine sa...

men va? hur gick det till? han... kom ju typ nyss. okej det var kanske några år sen då. men ändå. leka hos kompis!! skitstort.