fredag, december 02, 2011

Vem var snyggast i Bevvan?

Det kom en kommentar på föregående inlägg där jag avslöjar att jag eventuellt *host host* någon gång i min ungdoms dagar råkade *host host* fotografera teven när jag såg på Bevvan. För att Dylan var så himla läcker. Och att det blev lite tyst kring bordet i samma sekund som jag berättade det.
"Det var nog just det här med att Dylan inte var snygg. Hade du fotograferat Brandon hade de nog förstått.
/Hanna"
Angående det vill jag kärleksfullt sätta ner foten och säga så här: Nej! Nej, nej, nej, nej. Brandon snyggare än Dylan? PLEASE, Hanna. Låt mig nu vetenskapligt bevisa för dig att jag har rätt vem av killarna i den där gruppen som verkligen var hetast, genom att göra en statistisk undersökning bland mina bloggläsare. Så kan vi sova lugnt, sedan.



Vilken kille var egentligen snyggast i Beverly Hills 90210?

Kan alla fellow Beverly Hills-anhängare vara snälla och träda fram och lägga en röst här nu, så att vi får det här utrett? Tack på förhand!

/teamdylan

42 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Dylan ville man hångla med, Brandon ville man vara ihop med.

Linn sa...

Team Dylan FTW!

mockapocka sa...

Då: Dylan
Nu: Steve
Man kan väl ändra sig.

yllet sa...

men sriöst. David? Steve?
Eller Brandon.
Jiiiisus.
Dylan. Han har ju både snygg och lite farlig.

Karin sa...

Brandon bestämde jag mig för officiellt. Men växlade i hemlighet mellan Brenda och Kelly.

Frida sa...

Jag var en riktig mes när jag växte upp, så jag identifierade mig alltid med David, därför får han min röst.

korini sa...

Dylan, SÅKLART.

Minns en scen ur ett av de första avsnitten. Brandon har just träffat Dylan och ska få skjuts av honom från plugget. I Dylans (coola) bil hittar han en bok, varpå följande dialog utspelas:
B: What´s this?
D: Oh... Just some leasure reading.
B: Byron´s "The Collected Works"?!
D: Well... Mad, bad and dangerous to know... That´s him, and that´s me!

Alltså, jag menar...

Sofia sa...

Brandon!

Limpy sa...

Nä, Dylan var ju bara sliskig och skulle liksom vara het, vilket inte jag tyckte var så hett. Sen med de där pliriga små grisögonen liksom. Det blev Team Brandon för min del.

Undrar lite om samma personer som valt Team Dylan väljer Team Edward i Twilight sagan?

Mela sa...

Såklart Dylan!

jag hade samma telefonsvarare som honom i många, många år... "Hi, it's Dylan. You know what to do."

Amanda sa...

Men Dylan såklart, herregud!

Anna Dumle sa...

DÅ tyckte jag ju att Brändån var så jäkla läcker! Men hade omröstningen gällt vem som är hetast NU så hade Dylan vunnit. Eller ja, även tävligen i vem jag nu för tiden är snyggast om jag tittar på gamla bilder.

Men David då val, kom igeeen! Han ser ju ut som värsta barnrompan!

Camilla sa...

Helt klart Dylan! Brandon var ju en mespropp!

Anna sa...

Var aldrig något fan av serien, men om det gäller Dylan eller Brandon så SJÄLVKLART Dylan, dock inte lika säkert mot Jamie Walters...

Och Limpy, definitivt inte Edward. ;-)

erikapik sa...

Ja alltså NU hade jag valt Dylan utan att tveka, men det handlar ju lite om deras personligheter också. Brandon blev ju en ultratönt sen och David, han står väl fortfarande och gör reklamjinglar?? Det är iallafall det jag förknippar honom med. När jag hör en riktigt ful en tänker jag att det är han som knåpat ihop den. Dylan förblev cool. Men DÅ, när jag var en tönt som älskade Albert i Lilla huset på prärien, då valde jag nog Brandon. Mest för att alla skulle välja (och för att min bästis tjingpaxade Dylan först).

Tungt ämne detta, man skulle kunna ha Bevvan som bokcirkel. Bevvancirkel. Bara snacka Bevvan alla träffar. Åh, kan ingen starta en sådan?

Tears and Pearls sa...

DYLAN!

Anna sa...

Med Dylan skulle man säkert ha haft ett passionerat och stormigt förhållande. Med Brandon skulle det ha varit lite mer fredagsmys.

Min röst går till Dylan. Hellre lite spänning i livet än ett evighetslångt mys.

tojis sa...

Alltså Brandon var söt men sjukt präktig, men Dylan var ju sexigast. Sen blev David snygg, och Steve slutade väl vara en nolla. Inte konstigt att tjejerna i serien var tvungen att dejta allihop!

Genucentrisk sa...

Jag tror att du måste kolla in dessa, lite akward foton av Dylan i vuxen ålder, för att kunna bestämma. http://www.buzzfeed.com/mjs538/the-21-best-portraits-of-luke-perry-at-dragoncon

Anonym sa...

Jag röstade på Dylan, det var ju vem man tyckte var snyggast som det gällde. Men jag håller å andra sidan tveklöst med egoistiska egon om att det ändå var Brandon man ville vara tillsammans med. NU skulle jag nog välja Brandon även vad gäller utseendet.

->Skönt att du kan säga det nu i alla fall:-)

(Det var förresten väldigt demokratiskt av dig Lisa, att inte göra en omröstning där det stod Dylan på alla alternativ;-)

Anonym sa...

->Karin skulle det stå vid "skönt att du kan säga det nu"

Ida sa...

Och den LYCKA som sprider sig i kroppen över att dansk teve just nu sänder säsong ett av Bev!

maja sa...

Brandon gifter man sig med men Dylan...

Katinka sa...

Nä. Dylan var sliskig. Brandon var definitivt The One!

Josefine sa...

Uärk. Bara jag tänker på Brandon och hans förbannade "sensuella" blick alt. "orolig storebror"-blicken blir jag förbannad!!!

när det börjar sa...

Meh, Dylan. Jag ritade till och med av honom och hängde upp bilderna i mitt tidigtonårsrum.

Roblin sa...

Mnjaa. På den tiden det begav sig så tyckte jag att Brandon var bäst. Kanske för att han verkade vara mycket bättre pojkvänsmaterial.
Men kikar jag på boysen idag så får jag nog säga att Dylan var snyggast...

Cilla sa...

Då Brandon nu Steve eller för all del den där lillplutten som numer är ihop med Megan Fox.

It's all gonna be fine sa...

Eh, DYLAN.

Anonym sa...

Team Brandon, helt klart (då alltså).

Mippe

Helena sa...

Dylan såklart!

Josefine sa...

Brandon alla dagar i veckan!

Mia sa...

David!

Besserwissern Teresa från Uppsala sa...

Alltså... Brandon är ju snyggare, men han var ju så odrägligt präktig så han valde man ju bort av den anledningen. Dylan wins by default, liksom.

Den där Jenny sa...

Jag säger Dylan. Då. Nu säger jag Brenda.

Haren sa...

Dylan givetvis.

Summercat sa...

alltså. när jag såg det då så tror jag att jag tyckte David, för att han var så charmig, men när jag ser det nu så är det Dylan till 100%. så min röst går till team Dylan.

Anna Maja sa...

Dylan helt klart! Vem kan motstå en bad boy? ;) Brandon är alldeles för mesig..
David växer iofs till sig efter några säsonger, så han ligger på en välförtjänt andraplats tycker jag.

Hanna sa...

Det här känns himla orättvist faktiskt! Dina blogganhängare är ju alltid på din sida.

S. sa...

Jag tyckte Brandon då, äckelpräktige Brandon, även om jag skäms lite för det idag. ;)

Och så gillade jag Andrea mycket (till en början). Men Brenda var en favorit också så det får väl anses väga upp det.

Ina sa...

Jag var lite yngre när jag började titta så då ville jag mest vara som tjejerna och brydde mig inte så mycket om killarna, där blev mitt svar "Någon annan som kom in senare....." fick tom Walters autograf när han var i Malmö! OMG den lyckan!!

Ewa sa...

Brandon. Självklart.