torsdag, december 01, 2011

På plats i ett palats

Vet ni, vet ni, vet ni? Idag har jag flyttat in på min hyrda kontorsplats på Palatset på Riddarholmen. Hade det inte varit för att jag är fullt upptagen med att implodera av all pepp kring detta faktum så hade jag kanske bloggat om hur FREAKING FANTASTISKT!!! det är här. Alltså, ni fattar inte. Det är så himla fint! Och bra! Och coolt! Och trevligt! Och det finns en presentshop! Där man vill köpa allt! Och på helgerna kommer det shitloads av barn och ungdomar hit och får göra helt fantastiska grejer på våningarna under mitt kontor!

Lord knows om jag någonsin kommer få något vettigt gjort här eller om jag bara kommer att gå omkring och le fånigt över att få vara i det här huset hur mycket jag vill, men det där med jobb känns ju rätt oväsentligt just nu, det gör det ju verkligen.

Fokus just nu: Sitta och stirra lyckligt på mitt nya nyckelband med nyckelbricka i.

Mmm... nyckelband. Mmm... nyckelbricka.

He-rr-e-gu-uu-ud, så fint.

3 kommentarer:

JHH sa...

Låter riktigt roligt :)

Fru B sa...

Ett jättegrattis till dig!

@enga sa...

Men åh vad kul! Jag har en kompis som också redan har kontorsplats i Palatset! Det verkar vara en helt fantastisk plats!