torsdag, december 29, 2011

Mmm... hemma


Sitter i min soffa. Allt är uppackat. Barnen sover. I rätt sängar. Tvättmaskinen jobbar. Gustav är iväg och roar sig. Och det är bara jag och datorn och hemma och lösgodis och ingen som vill prata med mig.

LORDI, LORD, graden av nöjdhet just nu, SÅ SJUKT HÖG! För, alltså. Gudarna ska veta att jag älskar att vara hemma hos min familj och bada badtunna och dricka vin och prata hål i huvudet på mina föräldrar och syskon och spela spel och äta god mat and all that jazz. Men det här! Det här är ju också rätt så himla okej efter en dryg veckas familjehäng.

*gör Sir Väs-ljud och borrar ner mig bland soffkuddarna*

3 kommentarer:

Johanna sa...

Å vad gött! Inte minst det där om godiset. Mmm, godis godis. (Sitter på jobbet och dregglar)

Nina sa...

Att borra ner sig bland kuddarna hemma känns alltid bäst då man kan göra det med gott samvete över att man varit så social dagarna innan.

Miss Upsey Daisy sa...

Älskart. Bara älskart.