söndag, november 27, 2011

Hem, ljuva hem

Hej, bloggen! Jag är hemma igen. Resan har varit bra. Men... ja. När vi kom hem gick jag raka vägen in på toaletten och kräktes, och nu ligger jag med frossa i sängen och tycker mycket, mycket synd om mig själv. Att komma hem ska vara en schlager, ju! Inte en himla kräksjuka. Två ynkliga tummar ner för dålig avslutning på semestern.

Men imorgon ska ni få se bilder från en strand!

Det blir ju roligt.

Det gäller att minnas sådant i ett sådant här läge.

6 kommentarer:

Evalinn sa...

Krya på dig!

JHH sa...

Krya på dig :)

Fru B sa...

Krya på dig! Den andra bloggerskan som jag läser är magsjuk och det inom 1 minut : (

Malou sa...

Krya på dig - och jag håller tummarna för ungarna..

AnnaWK sa...

I feel for ya sister! Jag har magsjukat mig i över tolv timmar nu. Nedrans sätt att fira första advent på :(

Anonym sa...

Krya på dig och VÄLKOMMEN hem!