söndag, oktober 16, 2011

Stora lilla bloggalan


Jaha, här sitter jag mitt i natten och har tiara på huvudet. Bara sådär! Så kan det gå när man har varit på rolig bloggfest och träffat bloggare man läst i en halv evighet PÅ RIKTIGT för första gången. Mmm... kul. Mycket kul! Tiaran fick jag som pris för att min blogg blev framröstad som vinnare i kategorin "skildra vardagen". Är nu: Glad. Trött. Stolt. Och sugen på rostmackor. Inte nödvändigtvis i den ordningen.

Tack Inte skyldig och Den där Jenny för finaste festen.

8 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

Jag är så glad att du vann! Helt klart värd vinnare. Och så fint att träffa dig också!

Colombialiv sa...

Välförtjänt!

Emma Esteban sa...

Himla kul att ses! Även om vi inte vann: heja lag sex!

Anonym sa...

Grattis! Jag gillar din blogg, du har härlig humor och ger mig många goda skratt! Tack för det.

Mippe (:

caroline holgersson sa...

Åh så fin du är!

inte skyldig sa...

Så roligt att du kom Lisa och grattis till fina vinsten! Du passar mycket bra i kronan.

Ann Margret sa...

Grattis! Vad kul att du vann!

Emma sa...

Stort grattis Lisa! Du är så värd priset.