söndag, oktober 09, 2011

Självgod? Jag? Nu förstår jag inte hur du menar riktigt.

Hade det inte varit för att min kompis gav mig skit häromdagen för att jag skriver om mitt nyinköpta gymkort med "extremt illa dold stolthet" så hade jag nu kunnat blogga lite om det faktum att jag just sprungit mitt livs första femkilometersrunda utan att gå ett enda steg och sedan lyft tuffa tyngder i gymmet som om det inte fanns någon morgondag, samtidigt som jag lyssnade på nedladdad dokumentär och blev värsta allmänbildad till råga på allt.

Men nu kan jag alltså inte blogga om det.

Så himla trist när det blir så.

4 kommentarer:

Anna Rex sa...

Ja, verkligen trist att inte få höra mer om det. Det låter ju som en riktigt, riktigt fin dag, om vi nu ponerar för ett ögonblick att du skulle ha berättat om det.

Jenny sa...

Blogga på! Själv har jag också varit duktig och tränat och... bastat. Kanske mest bastat.

Singelmamman sa...

Himla trist, synd för mig att jag gick miste om det.

Annika sa...

Haha. erkänn att du hoppades att den som kom efter dig på maskinerna skulle tänka " Herregud vilka tunga tuffa vikter, här får man sänka"

Du ÄR superwoman.