måndag, oktober 31, 2011

Kesolåten


Förlåt fina kesotjejer, men.

*skrattar så jag gråter*

13 kommentarer:

AnanWK sa...

Tjejerna är visserligen jätteduktiga men HAHAHA ojojoj vad roligt det här var!

stellasstyle sa...

hahahahhaa!! kesotjejerna är svinbra, men det här tar det till nya nivåer! är mäkta impad att han kan sjunga, inte skratta ihjäl sig OCH spela med klämsylt, kesoburk (vad är det gröna i?) och allt vad det nu var! Sjukt kul!

Annelie sa...

Haha, skrattar också så jag gråter. Imponerad!

Amanda sa...

Hahahaha! Heeelt underbart!

kerstinm sa...

Brilliant!

Jenny / Ekomamma i stan sa...

Haha!

mor Lena sa...

Jobbet går som en dans efter denna start!!! Underbar konstpaus han gör.

Elin S sa...

Ja, herrejösses! Jag skrattar också. Tjejerna är ju kanonbra, man mår liksom gott på olika vis av de två olika versionerna =)

Mia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Situationsdiktaren sa...

*skrattar så jag gråter*

Men fin röst har han också.

enligt O sa...

Lovely!

Anonym sa...

Vad är tanken? Att driv med Erato? Hmm...inte så kul isåfall...

//Therese

Anonym sa...

Hej igen...det var alltså inte min mening att låta otrevlig...jag tycker bara att det är synd att driva med något så bra och fint. Jag är nog lite av en torrboll. Sorry!

//Therese