torsdag, september 15, 2011

Jaså, det är där du är. Jag undrade just var jag hade lagt dig.

Har nu skrattat ihjäl mig hela kvällen åt den här kommentaren som jag fick på förra inlägget:

"Den har jag också gjort. Det visade sig att jag satt och ammade det borttappade barnet."

Nästan lika kul som när fotbollsfrun skrev ett inlägg för hundra år sedan om att hon försökte amma sin son en natt och blev mer och mer frustrerad ju längre natten led över att han inte ville ta tag ordentligt och äta som folk. Tills hon upptäckte att hon försökte amma honom i nacken.

HAHAHA! HA! HAHA!

Trötta och förvirrade småbarnsföräldrar, I love you.

5 kommentarer:

Ylva sa...

Ibland när min fyramånaders plötsligt börjar skrika vill jag säga åt henne att vara tyst, så att hon inte väcker Stella! Sig själv, alltså.

Maria sa...

Hej!
Här har jag läst och roats en lång stund. Jag återkommer!

Anonym sa...

; )))
Precis vad jag behövde!

Emma - mamma till Lovisa sa...

Haha känner igen mig... Jag försökte vagga kudden till sömns en natt tills min sambo sa "du, ligger inte Lovisa fortfarande i sin vagn?". Jo, det gjorde hon...

Fru hjelm sa...

Jag brukar "vagna" kundkorgen i mataffären.